Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Anna - 18 juli 2012 23:00

Har jobbat ikväll med bästa lina. Såg fram emot en lugn kväll på jobbet men det blev inte riktigt som planerat, men men de löste sig ändå...:-)

När jag slutat skulle jag bara ta en cigg nere hos grannen men de slutade med att jag fick åka och tanka deras bil och köra in deras pojk till stan....
När har va släppt va min tanke "äntligen hem" men de blev inte så. Hamnade mitt i en trafik olycka norra vägen-tyska vägen. En snubbe som mejat ner både lyktstolpar och busskur... Va inte mycket till seat kvar kan jag säga... Fattar inte hur människan lyckats...men men lyckades gjorde han....

När man kom därifrån va tanken igen "äntligen hem".... Hann lagom parkera bilen då vi kom på att vi glömt köpa snus och att klockan va mycket så konsum hade stäng:-(
Va bara att starta bilen igen och köra till Seven eleven.... Men den fick jag äntligen åka hem!!!!

Men måste ju tillägga att jag kört Audi V8 så har ju inte direkt lidit:-)

Nu blir de sägen för att upp och jobba i morgon. Dag 3/4 innan de e semester!!!


Natti natti

Presentation


Glad tjej på 25 vintrar...:) Bor ihop med min sambo och vår underbara son som snart fyller 6 år....:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards