Direktlänk till inlägg 1 januari 2013

2013

Av Anna - 1 januari 2013 21:51

Hoppas att detta år kommer bli ett riktigt kanon år!

Förändring ska ske!

15 kg ska bort! Så nu blir det nyttig mat och träning tillsammans med bästa Ellen:-) har gett mig fan på att lyckas denna gången!

Kommer även bli massa förändring på jobbet, men tyvärr vet vi inte än riktigt vad som kommer hända. Bara att de kommer hända!


De va lite av förändringarna som kommer ske 2013! Blir säkert fler förändringar men inget jag vet om än.

Puss och kram och god fortsättning alla underbara vänner!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 1 maj 2013 13:52

Igår va det valborg och den firades hemma med bästa Jonna på besök! Vi tog några cider, va borta och kollade på elden och pratade med lite folk och grillade när vi kom hem! Och efter att alla utom jag och Jonna lagt sig så satte vi som vanligt igå...

Av Anna - 12 april 2013 21:30

Får ännu en gång be om ursäkt för att jag är såååå kass på att uppdatera bloggen! Ska försöka bättra mig! Senaste tiden har bestått av mycket jobb och olika möten med jobbet! Dagen idag började med kaffe borta hos bästa vännen Ellen:-) Sen ...

Av Anna - 7 februari 2013 08:48

Ja, lite dåligt samvete kan man verkligen säga att jag har:-( En av anledningarna är att det va sjukt länge sedan jag bloggade. Men ska verkligen försöka bli bättre på det. Sen har vi ju den andra anledningen till mitt dåliga samvete och det är j...

Av Anna - 20 januari 2013 19:11

Ja, precis.... Nu va man ett år äldre, hela 27 år är man nu.... Hade en superbra födelsedag. På dagen va mamma, pappa, farmor och farfar här och firade mig. Och på kvällen va de All in med alla dom bästa som gällde! Vill tacka alla inblandad...

Av Anna - 20 januari 2013 19:11

Ja, precis.... Nu va man ett år äldre, hela 27 år är man nu.... Hade en superbra födelsedag. På dagen va mamma, pappa, farmor och farfar här och firade mig. Och på kvällen va de All in med alla dom bästa som gällde! Vill tacka alla inblandad...

Presentation


Glad tjej på 25 vintrar...:) Bor ihop med min sambo och vår underbara son som snart fyller 6 år....:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards