Direktlänk till inlägg 26 december 2012

julen 2012

Av Anna - 26 december 2012 20:29

Tänkte slänga in en liten snabbuppdatering om julen 2012!

Ska ju börja med att berätta att jag för engångsskull va ledig:-) gick av klockan 15.00 i söndags:-)
Så söndagskvällen tillbringades hemma soffan:-) spelade bingolotto och tro det eller ej men jag vann faktiskt:-) hela 100 kr och 2 Sverige lotter:-) bättre än inget alls!

Och när man vaknade måndag morgon så va de julafton!
Vi packade ihop oss och åkte hem till mina föräldrar. Där blev vi bjuda på ett kanon fint julbord och massa trevligt sällskap. Efter maten va de Kalle anka som gällde och efter de va de dax för tomtens tur att komma med massa paket:-)

Kvällen tillbringades sen med trevligt sällskap och massa spel:-)
Framåt natten va de tajm att traska upp till mitt gamla flickrum och sova.

Juldagen va ganska lugn. Lite middag hos mamma och pappa tillsammans med mammas syster med familj.
Och framåt kvällen va de dax att packa in alla julklappar i bilen och bege sig hemåt.

Sen tillbringades kvällen med trevliga grannar och god dricka:-) riktigt trevlig kväll/natt blev det:-)

Och så blev det annandag jul och då va de dax för jobb igen....

Ligger nu bara i soffan och slappar och har inte planerat att göra någonting mer vettigt idag:-)

Här kommer lite bilder från julen:-)

Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 1 maj 2013 13:52

Igår va det valborg och den firades hemma med bästa Jonna på besök! Vi tog några cider, va borta och kollade på elden och pratade med lite folk och grillade när vi kom hem! Och efter att alla utom jag och Jonna lagt sig så satte vi som vanligt igå...

Av Anna - 12 april 2013 21:30

Får ännu en gång be om ursäkt för att jag är såååå kass på att uppdatera bloggen! Ska försöka bättra mig! Senaste tiden har bestått av mycket jobb och olika möten med jobbet! Dagen idag började med kaffe borta hos bästa vännen Ellen:-) Sen ...

Av Anna - 7 februari 2013 08:48

Ja, lite dåligt samvete kan man verkligen säga att jag har:-( En av anledningarna är att det va sjukt länge sedan jag bloggade. Men ska verkligen försöka bli bättre på det. Sen har vi ju den andra anledningen till mitt dåliga samvete och det är j...

Av Anna - 20 januari 2013 19:11

Ja, precis.... Nu va man ett år äldre, hela 27 år är man nu.... Hade en superbra födelsedag. På dagen va mamma, pappa, farmor och farfar här och firade mig. Och på kvällen va de All in med alla dom bästa som gällde! Vill tacka alla inblandad...

Av Anna - 20 januari 2013 19:11

Ja, precis.... Nu va man ett år äldre, hela 27 år är man nu.... Hade en superbra födelsedag. På dagen va mamma, pappa, farmor och farfar här och firade mig. Och på kvällen va de All in med alla dom bästa som gällde! Vill tacka alla inblandad...

Presentation


Glad tjej på 25 vintrar...:) Bor ihop med min sambo och vår underbara son som snart fyller 6 år....:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards