Alla inlägg under september 2011

Av Anna - 26 september 2011 19:58

hej alla där ute!

Måndag, och ny vecka är startad!

Dagen började med att jag gick och lämnade lillen på förskolan...Sen blev de hem och färga håret. När de va klappat och klart väckte jag älsklingen och så kom våra favvogrannar upp på kaffe....   När vi hade pimplat kaffe en stund och snackat lite så va de dax att hämta lillprinsen....

Sen va de hem och laga lite lunch och sen begav jag mig till jobbet för att gå på personalmöte.

Efter att ha tillbringat ett par timmar där så va de bara hem och vända... Åkte sen med familjen och garnnarna till Upplevelseparken borta vid Liams gamla dagis.

barnen lekte för fullt medan vi vuxna drack kaffe och käkade vindruvor  

Va väl hemma ca 18.30 och då va de tajm att klippa Liam och slänga han i badet för i morgon är det fotografering som gäller i skolan  


Nu ska jag kolla på IDOL!!!!


puss och hej!

Av Anna - 25 september 2011 10:38

Dagen igår började tidigt för att vara en lördag, då man tycker man ska ha sovmorgon!

Klockan ringde vid 7.00 och då va de bara att stigt upp, väcka övriga i familjen och göra sig iordning för att bege sig till mamma. Checkade in hos mamma och pappa ca 8.30 Fick lite frukost där och sen begav sig jag, mamma och älsklingen mot Ullared. Och Liam va kvar hemma med morfar  

Vi kom upp till Ullared strax efter 12.00 och tro de eller ej, men vi lyckades få en parkering nästan framme vid ingången....  

Så de va bara att ta sig en kundvagn och bege sig in i folkvimlet!

Det första vi gjorde va att gå upp till restaurangen och äta lite lunch så vi hade krafter att shoppa sen  

Började väl vårt shoppande ca 13.30 och när klockan hade blivit ca 18.30 så va vi klara och tillbaka vid bilen. Men vi hade faktiskt bara fyllt 2 kundvagnar Varav de mesta självklart va till Liam!

Men de räckte gott och väl för vi va ganska trötta på shoppandet...Så de va ganska skönt att sätta sig i bilen och fara hemåt.

Va hemma hos pappa och Liam typ 21.30 Vi visade lite av vad vi köpte, åt lite tacos och sen va de dax att fara hem. Stannade till en snabbis i Nybro på vägen för att skvallra lite med Jonna och Tezz, alltid lika trevligt!

När vi va hemma va klockan typ 00.00 så de va bara att bära upp alla sakerna och gå och lägga sig. Va helt slut efter en dag med fullt ös!


Så idag kommer de bli att packa upp allt från igår!

Men nu får de bli lite kaffe innan vi tar tag i allt nödvändigt!


Kramar





Av Anna - 23 september 2011 08:47

Min morgon började 7.15 med att väcka lillprinsen så han fick klä på sig och få i sig lite frukost. Sen bar det av till förskolan...:) Och för min del blev det i morgonpromenad efter att jag lämnat honom. Blev väl en promenad på ca 40 minuter med musik i öronen (ett måste).


Just nu är de frukost tajm, eller fukost och frukost en shake blir de....:)

Sen blir de kaffe på de....:)


Sen har jag faktiskt inga speciella planer än så länge för hur dagen ska se ut....


Så jag skriver mer senare....:)


Kramar



Av Anna - 22 september 2011 20:08

hej!

Jag ska nu göra ett nytt försök att blogga...:)

Sista jag höll på med bloggandet få funkade de ett par veckor sen rann det ut i sanden! Men ska försöka "överleva" lite längre i bloggvärlden denna gången...:)


Jag kommer i min blogg skriva om allt mellan himmel och jord men mest kommer den nog handla om min och min familjs vardag!


NU ska jag försöka "piffa upp" min sida lite! *håller tummarna för att jag lyckas*



Kramar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Glad tjej på 25 vintrar...:) Bor ihop med min sambo och vår underbara son som snart fyller 6 år....:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards