Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Anna - 17 juli 2012 21:29


Älskar verkligen att de kompis en app till denna blogg:-)
Nu kan man blogga när som, bara man har du mobilen med sig. Slippa starta upp datorn och logga in på bloggen. Nu räcker de med ett litet klick på telefonen så e man inloggad redan:-) Sååååå smidigt!

Nu till vad som hänt idag. Började med att jobba ett dag pass och nedräkningen till semester har börjat. Jobbar bara 3 pass till sen är de nästan 5 veckors semester som gäller.:-):-)
När jag slutat bar det av till fritids för att hämta Liam och sen hem och laga mat. Blev korv och broccolli idag och korv och pasta till grabbarna. Efter maten va jag super trött så de blev en power nap i soffan. Men sen va man pigg igen:-) Så då bestämde jag mig för att slänga ihop en sockerkaka. Så blev att bjuda upp grannarna på kaffe och kaka och lite grannsnack:-) alltid lika trevligt.
Dom gick hem för en stund sedan så nu ligger man bara och slappar i soffan.
Men blir snart att lyfta på rumpa!n och traska ut i köket och fixat matlådor tillsi morgon och efter de tror jag verkligen att kudden skriker på mig!

Så nu tackar jag för idag!

Puss och hej!

Av Anna - 17 juli 2012 06:37

Nu är de sjukt länge sedan jag bloggade:-( men har ni appen i mobilen så ska verkligen försöka bli bättre på de nu.

Nu har nedräkningen till min semester börjat:-) jobbar 4 dagar denna veckan sen är de nästan 5 veckors semester som väntar:-) min första semester någonsin. Har alltid jobbat somrarna förut men nu öre de äntligen dax gör mig oxå att ha semester:-):-):-)

Nu är de dax att bege sig mot arbetsdag 1/4.....:-)


Puss och kram

Presentation


Glad tjej på 25 vintrar...:) Bor ihop med min sambo och vår underbara son som snart fyller 6 år....:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards