Alla inlägg den 18 september 2012

Av Anna - 18 september 2012 23:09

Nu får de bli ändring! Har inte bloggat på över en månad:-( fy skäms på mig!!!
Ska verkligen försöka skärpa mig!

Sen jag bloggade sist har de inte hänt mycket utöver de vanliga!
Är tillbaka på jobbet efter semestern och har jobbat 4 veckor. Känns skönt att komma igång med lite rutiner igen:-)

En stor sak har ju förresten hänt, min lille kille har börjat första klass:-)
Han trivs kanon och är så duktig!
Han har läsläxa varje vecka som han ska läsa varje kväll. Och han läser klockrent! Så man är en stolt mamma:-)

Tänkte att jag än en gång skulle försöka ta tag i de där med vikten!
Gick ner 6 kilo sist jag va seriös i ca 2 veckor. Så man märker ju snabbt resultat! Så nu får de bli nyttig och regelbunden mat och promenader och cykelturer:-)
Så väl satsa på Beach 2013!!!

Just de, höll på att glömma att berätta att jag blivit fotbollsmamma:-) Liam har börjat spela i Ifk Berga och han stortrivs verkligen!

Nu blir de snart att krypa ner i sängen!

Puss och natti alla underbara:-)


Här kommer bilder från Liams första skoldag och första fotbollsträningen.

Presentation


Glad tjej på 25 vintrar...:) Bor ihop med min sambo och vår underbara son som snart fyller 6 år....:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards