Alla inlägg den 18 november 2012

Av Anna - 18 november 2012 21:27

Fredagen bestod av jobb på dagen. Va helt slut när jag kom hem, men de va inget som hindrade mig från att åka till bolaget och handla cider till kvällens partaj:-) sen va de hem och duscha och fixa mat.
Vid halv sju tiden tog jag mina cider och begav mig bort till Ellen för att börja dricka:-)
Hade redan innan bestämt mig för att bara dricka lite eftersom jag skulle upp och jobba vid halv åtta på lördag...
Men det gick ju inte riktigt som jag hade tänkt mig :-( men min tanke va ju god!
Slog huvudet på kudden ca 02.30 och va inte alls nöjd med mig själv när jag konstaterade att jag började jobba 5 timmar senare.
Men men själv göra, själv ha!

Dagen på jobbet igår va jag inte speciellt kaxig. Kunde varken äta eller dricka kaffe:-(
Levde på vatten hela dagen på jobbet!

Efter jobbet åkte vi och lämnade Liam på barnkalas på Leos lekland:-) sen drog vi och handlade och sen när vi kom hem va jag så sjukt trött så jag gick och la mig medan Mattias fick åka och hämta Liam.
Kvällen tillbringades sen hemma i soffan.

Idag har det inte hänt så mycket. Mattias har varit i garaget med André, Liam har lekt med en kompis och jag har plockat lite här hemma.

Ligger nu i soffan och kollar på Arne Dahl. Sen blir det sängen, trött som tusan idag oxå:-(

Puss och kram

Presentation


Glad tjej på 25 vintrar...:) Bor ihop med min sambo och vår underbara son som snart fyller 6 år....:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards