Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Anna - 9 oktober 2011 17:38

dagen började som vanligt med en shake och en kaffe....:) Ska from i morogn bli striktare med vad jag stoppar i mig hade jag tänkt och börja ut och gå mer...:)


Hur som hellst dagen fortsatte med att jag kom på att min sambo ska skicka in papper till försäkringskassan i morgon och jag kunde absolut inte hitta dessa j*vla papper!!! Hittade dom på nätet men vår skrivare funkar inte eftersom färgen är slut så e va bara att packa ihop sig och ta en tripp hem till mamma och pappa för att skriva upp papprena där.

Skulle bara ha blivit en snabbvisit med slutade med att vi blev kvar ett par timmar...:) Blev även bjudna på mat så de slapp man laga idag och de e jag tacksam för...:)


På hemvägen va vi förbi Maxi en sväng och handlade lite smått inför veckan, köpte även Bingolotter så snart blir de att bänka sig för att spela och hoppas på att vinna lite....:) Men risken för att man vinner är väl lika liten som vanligt tyvärr....:(


Sen blir de sängen tidigt kväll så vi orkar upp till jobben i morgon och lilleman till Fritids!


puss och hej

Presentation


Glad tjej på 25 vintrar...:) Bor ihop med min sambo och vår underbara son som snart fyller 6 år....:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards